Asi všetci sa zhodneme na tvrdení, že v online marketingu predáva hlavne obsah, respektíve že obsah je v ňom veľmi dôležitým faktorom úspechu. Aktivita v internetovom marketingu, to je vlastne vo veľkej miere hlavne tvorba aktuálneho a efektívneho obsahu. A verte tomu, že aj blog má svoj význam. Dosť podstatný význam, predsa by nebol súčasným trendom mnohých webov a e-shopov len tak bezdôvodne.
V takomto prípade neslúži len na nejaké zapisovanie si vlastných myšlienok, ale musí mať trochu iný, účinnejší význam. Musí vedieť predávať a osloviť návštevníkov s tým, aby na tomto webe následne mali tendenciu vytvoriť požadované aktivity, resp. konverzie. A toto sa dá s vysokou pravdepodobnosťou dosiahnuť práve blogom, ktorého texty však musia byť napísané vecne, pútavo a efektívne s dosahom na predaj či lepšie zviditeľnenie vašich služieb. V neposlednom rade s efektom na lepšie postavenie vašej stránky v Google.
Krok, v ktorom zveríte do rúk písanie pútavých a účinných článkov na váš blog profesionálom, sa v mnohých prípadoch vypláca. Hlavne vtedy, ak s písaním podobných textov nemáte veľa skúseností.
Kvalita obsahu týchto textov môže znamenať rozdiel medzi tým, či budú mať návštevnosť a pohnú návštevníkov ku konverzii, alebo naopak zostanú ignorované a budú strácať svoj zmysel. V neposlednom rade je vhodné v nich používať kľúčové slová, vďaka ktorým vás nájde viac ľudí v internetových vyhľadávačoch, takéto texty vedia byť funkčnou súčasťou SEO.
Takisto sa do nich dajú šikovne zakomponovať interné linky, odkazy na konkrétne sekcie vášho webu, čiže napríklad na konkrétnu kategóriu produktov alebo služieb, aby mal čitateľ okamžitý prístup k danej ponuke.
- Je to jeden z praktických krokov, ako sa dá rýchlo premeniť obyčajného čitateľa na zákazníka.